PwC Suomen toiminta COVID-19-tilanteen aikana

13.3.2020  |  PwC, Uutiset

Palvelemme asiakkaitamme normaalisti ja ilman katkoksia COVID-19-epidemiasta huolimatta. Olemme kuitenkin huomioineet tilanteen seuraavasti:

  • Asiakastapaamiset ja muut kokoukset hoidamme ensisijaisesti etäyhteyksien avulla. 
  • Asiakas- ja sidosryhmätapahtumat siirrämme myöhemmäksi, korvaamme webinaarein tai peruutamme toukokuun 2020 loppuun saakka (tarkennetaan aikaa tilanteen kehittymisen mukaan). Ilmoitamme peruutuksista ja mahdollisesta uudesta ajankohdasta ilmoittautuneille erikseen.
  • Henkilöstömme suosii toistaiseksi etätyöskentelyä.

Seuraamme tilannetta, noudatamme viranomaisten ohjeita ja teemme tarvittavat toimenpiteet ihmisten terveys ensisijaisesti huomioiden.

Pandemian vaikutus yritysten liiketoimintaan

Poikkeustilanne herättää nyt yrityksissä paljon huolta ja uusia kysymyksiä. Katso miten voimme auttaa organisaatiotasi ja ota yhteys COVID-19 Support -tiimiin.

Lue myös:

Seven key actions business can take to mitigate the effects of COVID-19

 

Lisätietoja:

Kati Tammilehto, COO, , 020 787 8347

Kauko Storbacka, Advisory Leader, , 020 787 7368

Kaisa Heikkinen, Brand & Communications Leader, , 020 787 7906

Kommentit on suljettu.