Mitä verkkokaupalle on tapahtunut viimeisen vuoden aikana? PwC Suomen myynnin ja markkinoinnin asiantuntija Jesse Sandqvist käy läpi Pohjoismaiden merkittävimmät...
Viimeistään COVID-19-pandemia havahdutti monen B2B-yrityksen ymmärtämään verkkokaupan merkityksen. Hyvä niin, sillä toimivalla B2B-verkkokaupalla on lukuisia...
Poikkeuksellinen kevät totutti kuluttajat asioimaan yhä yleisemmin digitaalisesti. Suomalaisessa ruokakaupassa rikottiin ennätyksiä, kun verkkoasiointi...
EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) tavoite on antaa kuluttajille valta hallita omia tietojaan ja yksityisyyttään. Finanssialalle asetus tarjoaa tilaisuuden...
Suomi haluaa olla tekoälyn johtava maa. Laskelmiemme mukaan Suomi voi tavoitella vuonna 2023 noin 20 miljardin euron kasvuloikkaa bruttokansantuotteessa. Näihin...
”AI mullistaa markkinointialan”, mietin erään AI-teknologiapalvelun myyntimiehen lopetettua 40 minuuttia kestäneen tuote-esittelynsä. Hänen edustamansa...
Sanotaan että data, tuo jokapäiväinen bittijoukko arjessamme, on talouden uusi öljy. Dataa syntyy sivutuotteena yrityksen omasta toiminnasta, sitä voi ostaa, paketoida...