Palvelumuotoilusta ratkaisu asiakaskokemuksen parantamiseen: PwC:n asiantuntijat mukana Aalto-yliopiston avoimen yliopiston palvelumuotoilun kurssilla
Kuinka ymmärtää asiakkaidemme tarpeita paremmin sekä parantaa palvelutarjontaa käyttämällä innovatiivisia suunnittelumetodeja?
Kuinka ymmärtää asiakkaidemme tarpeita paremmin sekä parantaa palvelutarjontaa käyttämällä innovatiivisia suunnittelumetodeja?
Suomen PwC:n ja Aalto-yliopiston avoimen yliopiston yhteisessä palvelumuotoilua koskevassa projektissa tutustuimme PwC:n nykyiseen, uusille markkinoille tähtääville yrityksille suunnattuun tarjontaan. Analysoimme, kuinka palvelumuotoiluun keskittyvä lähestymistapa voi auttaa meitä parantamaan eri tieteenalojen välistä yhteistyötä projekteissa. Projekti sisälsi lukuisia haastatteluita PwC:n asiakkaiden ja konsulttien kanssa sekä interaktiivisen työpajan, jossa kävimme läpi analyysimme tuloksia sekä uusia tapoja tehdä yhteistyötä.
Linda Karhinen, Partner:
“Olen erittäin iloinen, että saimme kunnian tehdä yhteistyötä Aalto-yliopiston kanssa tämän tärkeän aiheen parissa. PwC Suomen tavoitteena on auttaa suomalaisia yrityksiä laajentumaan uusille markkinoille. Kiitos kattavan globaalin verkostomme, olemme erinomaisessa asemassa tämän suhteen. Yksi ydinarvoistamme on “Reimagine the Possible”. Me PwC:llä tarkkailemmekin jatkuvasti tapaamme toimia varmistaaksemme, että asiakkaidemme tarpeet ja meidän tarjoamamme palvelut ovat linjassa keskenään. Yhteistyö Aalto-yliopiston kanssa antoi meille paljon uusia ajatuksia. Kiitos Aalto-yliopisto, kun autoitte meitä löytämään uusia tapoja asiakkaillemme saavuttamaan heidän kasvutavoitteet.”