Vaikka vuosi 2020 oli monelle organisaatiolle vaikea, yritykset panostavat kasvavissa määrin tekoälyyn (AI). Neljännes PwC:n AI predictions 2021 -selvitykseen...
Kuluttajista 90 % käyttää vähintään yhtä "neljännen teollisen vallankumouksen” teknologiaa, kuten tekoälyä, esineiden internetiä tai lohkoketjuja. He ovat valmiita jakamaan henkilökohtaista dataa, mikäli siitä on heille riittävästi hyötyä. Kuluttajien luottamus uusiin teknologioihin ratkaisee niiden potentiaalin kansainväliselle liiketoiminnalle.
Digitaalinen ääniavustaja tulee asiakkaan avuksi jatkossa yhä useammin. Myös finanssipalveluissa ääniavustaja voi pian viedä kosketusnäytöltä sen johtoaseman...
Valmistavan teollisuuden sektorilla on edessään useita merkittäviä haasteita: talouskasvun hidastuminen, poliittinen epävakaus ja mahdolliset kauppasodat. Vuoden...
Digitaalisten ääniavustajien vaikutus finanssipalveluiden asiakassuhdemalliin voi olla yhtä mullistava kuin älypuhelinten aikanaan tuomat mahdollisuudet. Potentiaali...
Vuosituhannen vaihteen internet-huumassa uskottiin monissa liiketoimintasuunnitelmissa verkostovaikutusten voimaan: markkinoille piti päästä ensimmäisenä, jotta...
Sijoituskohteen arvioinnissa ja myöhemmässä arvonluonnissa on monia ulottuvuuksia tiimistä rahoitustarpeeseen. Sijoituskohteen brändi ja sen tuottama asiakaskokemus...
Uusia liiketoimintamalleja kokeillaan ja toteutetaan yhä yleisemmin kumppaneiden kanssa. Uuteen ekosysteemiin ei kuitenkaan kannata rynnätä ennen kuin yrityksen...