PwC:n joululahjoitus lasten ja nuorten hyväksi
PwC Suomen perinteisiin kuuluu jokavuotinen joulurahalahjoitus henkilöstön äänestämälle hyväntekeväisyyskohteelle. Tänä vuonna henkilöstömme äänesti lahjoituksen saajaksi Aseman Lapset ry:n, jolle lahjoitamme 25 000 euroa.
PwC Suomen perinteisiin kuuluu jokavuotinen joulurahalahjoitus henkilöstön äänestämälle hyväntekeväisyyskohteelle. Tänä vuonna henkilöstömme äänesti lahjoituksen saajaksi Aseman Lapset ry:n, jolle lahjoitamme 25 000 euroa.
Aseman Lapset on poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton valtakunnallinen järjestö, joka tukee lasten ja nuorten tervettä kasvua sekä luontevaa vuorovaikutusta aikuisten kanssa. Järjestön vapaaehtoisten ja ammattilaisten työhön kuuluu muun muassa tunne- ja vuorovaikutustaitojen harjoittelun tukemista, koulukiusaamiseen puuttumista, nuorten kohtaamista julkisissa tiloissa, sovittelua ja tukemista rikoskierteiden katkaisussa.
“On ilo ja kunnia vastaanottaa tämä lahjoitus taholta, jonka arvot ja tapa toimia ovat niin yksi yhteen meidän omien ajatustemme kanssa. Aseman Lastenkin ytimessä on ketterä reagointi nuorten maailmaan ja ilmiöihin sekä tulevaisuuteen suuntaava työote. Kokeilemme uutta ja teemme työtä monialaisten verkostojen kanssa nuorten hyvinvoinnin edistämiseksi,” sanoo Aseman Lapset ry:n toiminnanjohtaja Christian Wentzel.
“On vaikeaa ennustaa, millaiset nuorten arjen parista nousevat ilmiöt kaipaavat eniten huomiotamme tulevana vuonna. Voimme luvata, että saamamme lahjoitus mahdollistaa kohtaamisia niiden lasten ja nuorten kanssa, joilla on kova tarve aikuisten läsnäololle. Avuntarve on suuri. Kun esimerkiksi julkinen raha saattaa vähentyä, on ilo nähdä, että yksityinen puoli pystyy ojentamaan auttavan kätensä. Lämmin kiitos PwC:n henkilökunnalle!” Wentzel kiittää.
“PwC:n tarkoitus on rakentaa luottamusta yhteiskuntaan ja ratkaista merkittäviä ongelmia. Osana toimintaamme haluamme tehdä hyvää myös vapaaehtoistyön ja muun hyväntekeväisyyden kautta. Henkilökunnalle annettu mahdollisuus äänestää joulurahan saajaa on perinne, joka lämmittää mieltä joka vuosi. On hienoa saada mahdollisuus tukea tänä vuonna lapsia ja nuoria”, PwC Suomen brändi- ja viestintäjohtaja Kaisa Heikkinen toteaa.