PwC uudistaa brändinsä
PwC on julkistanut uuden brändi-identiteettinsä. Uudistetun brändin tavoitteena on heijastaa organisaation nykyistä liiketoimintaa, jossa se auttaa asiakkaitaan navigoimaan jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä ja tarttumaan muutosten tarjoamiin mahdollisuuksiin. Identiteetti herää eloon mainonnassa teemalla “So You Can” eli mitä PwC mahdollistaa asiakkaille.

PwC on julkistanut uuden brändi-identiteettinsä. Uudistetun brändin tavoitteena on heijastaa organisaation nykyistä liiketoimintaa, jossa se auttaa asiakkaitaan navigoimaan jatkuvasti muuttuvassa toimintaympäristössä ja tarttumaan muutosten tarjoamiin mahdollisuuksiin. Identiteetti herää eloon mainonnassa teemalla “So You Can” eli mitä PwC mahdollistaa asiakkaille.
Visuaalisiin muutoksiin lukeutuvat päivitetty logo, uusi oranssi tunnusväri sekä uusi kuvamaailma. Globaalin PwC-brändin uudistettu äänensävy kiteytyy sanoihin rohkea, yhteistyöhaluinen ja optimistinen.
Uusi ilme on nähtävissä pwc.com-sivustolla. Muutosta tehdään vaiheittain seuraavien kuukausien aikana.
”Kehitämme jatkuvasti tapaamme tuoda teknologiaa ja asiantuntemustamme asiakkaillemme, jotta he voivat kasvattaa ja suojata organisaatioidensa arvoa. Nyt kehitämme toista tärkeää osa-aluetta, brändiämme. Teknologian ja muiden megatrendien muovatessa toimintaympäristöä on tärkeää, että identiteettimme kuvastaa myös näitä muutoksia ja tulevaisuutta”, PwC Suomen toimitusjohtaja Kauko Storbacka sanoo.
”Haluamme selkiyttää rooliamme asiakkaillemme uuden brändi-identiteetin avulla. Asiakkaat tarvitsevat kumppanin, joka auttaa heitä tarttumaan toimintaympäristön mahdollisuuksiin sekä rakentamaan, ylläpitämään ja vauhdittamaan kasvua. Meillä on tähän kaikkeen tarvittavat osaajat ja kokemus, ja brändimme uusi ilme viestii tästä asiakkaillemme”, Storbacka jatkaa.

